Trochę radości
Czy nie o to nam wszystkim chodzi? Produkt może nie poradzić sobie na rynku, jeżeli nie powiążemy go z odrobiną chociaż radości dla naszego klienta.
![](https://miastostrada.pl/wp-content/uploads/2021/05/artylkul_2.jpg)
Obudzić emocje
Czy to nie paradoks, że w epoce tak silnie ceniącej technologie i naukową perspektywę nasze przyzwyczajenia i preferencje zakupowe tak silnie opierają się na emocjach? Tego faktu nie warto ignorować, a wręcz przeciwnie – należy silnie się nim przejąć i użyć go jako ważnego wskazania do planowania wszelkich działań marketingowych. Teoria grywalizacji sprawdza się z powodzeniem (http://paweltkaczyk.com/pl/budowanie-marki-grywalizacja/), a ci, którzy wierzą, że produkt i usługa same przyciągną klientów, często muszą stawić czoła porażce i zmierzyć się z niepowodzeniem swoich biznesowych planów.
Przywiązać klienta
Czasy firm z bogatą historią, które przywiązywały klientów z pokolenia na pokolenie, zapewniając sobie stałych i wiernych klientów bezpowrotnie minęły – nie trzeba nikomu uświadamiać tego oczywistego faktu. Żyjąc w epoce nadmiaru, nie tylko informacyjnego, ale również towarowo – usługowego, wybieramy, kierując się nie tylko jakością i parametrami produktów i usług (które często są porównywalne lub wręcz takie same), ale jakąś wartością naddaną, dodatkową, która okazuje się często wartością równoważną z samym produktem lub usługą.
Rozwijać się
Zatem – do dzieła! Jedyne, co pozostaje, by zapewnić sobie korzyści płynące z wartości naddanej, to obmyślenie planu dla swojej marki. Program lojalnościowy, niespodziewany gratis, niestandardowe procedury obsługi, możliwości indywidualizacji produktu, przyjazne zasady zwrotu lub wymiany i tysiące innych zabiegów mogą sprawić, że klienci wybiorą właśnie Twoją ofertę. Aby móc tego dokonać, musisz ich jak najlepiej poznać, określić swoje możliwości i zasoby. Potem pozostaje już tylko wiedzę przełożyć na język strategii marketingowej – i do dzieła!
Inne artykuły
![](https://miastostrada.pl/wp-content/uploads/2021/04/post1-1.png)
Opowiadamy historię
Opowiadamy historię… …dlatego tak ważna jest pełna współpraca między słowem i obrazem. Dopiero, gdy wiemy, o czym chcemy opowiedzieć naszym klientom i klientom…
![](https://miastostrada.pl/wp-content/uploads/2021/04/Group-157.png)
![](https://miastostrada.pl/wp-content/uploads/2021/04/Component-16-–-1.png)
Opowiadamy historię
Opowiadamy historię… …dlatego tak ważna jest pełna współpraca między słowem i obrazem. Dopiero, gdy wiemy, o czym chcemy opowiedzieć naszym klientom i klientom…
![](https://miastostrada.pl/wp-content/uploads/2021/04/Group-157.png)
![Trochę radości Slide](http://miastostrada.pl/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/transparent.png)
nasze strony
tel. +48 32 333 8000 • edukacjaekologiczna.ploferujemy
biuro@miastostrada.pl • promocjamiasta.pl• oczamidziecka.pl
![kontakt](http://miastostrada.pl/wp-content/uploads/2021/04/kontakt.png)
Zapraszamy
do współpracy
![kontakt2](http://miastostrada.pl/wp-content/uploads/2021/04/kontakt2.png)
![Path 1567](http://miastostrada.pl/wp-content/uploads/2021/04/Path-1567.png)
odwiedź nas
![Component 31 – 1](http://miastostrada.pl/wp-content/uploads/2021/05/Component-31-–-1.png)
projekty społeczne
• projekty graficzne
• copywirting
• edukacja ekologiczna
• strony internetowe
kontakt
![1 Component 1 – 1](http://miastostrada.pl/wp-content/uploads/2022/06/1-Component-1-–-1.png)
![logo white 1](http://miastostrada.pl/wp-content/uploads/2022/06/logo-white-1.png)
![logo rodzinna kawiarenka w](http://miastostrada.pl/wp-content/uploads/2022/06/logo_rodzinna-kawiarenka_w.png)